21 oktober 2011

04:04

Det är någonting undermedvetet med mig, som gör att jag alltid kollar på klockan och undrar vad den är, när klockslagen är likadana. Klockan är nu 04:04 och jag siitter på jobbet och käkar fil och musli! Hittade någon god blandning av en massa torkade frukter när jag stökade runt i skafferiet i hopp om att hitta någonting snabb-fixat! Tänkte även ge mig på att koka ägg, men jag kände att det var överkurs såhär vid 4 på morgonen...Förövrigt är det sjukt tyst här...det enda som hörs är mina tangentknapptryck och klockan som tickar! Jag längtar hem till min säng...har en massa energi i kroppen, men hjärnan har tagit powernap för längesen, och lär nog inte sluta nap-a på dom närmaste timmarna! Nä, nu blir det kaffe, I have to wake up!!!

Åh...ge mig sommar igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar