26 november 2011

Resten av mitt liv

Dom senaste veckorna i livet har jag spenderat på min sista praktikplats. Jag har mött många människor under min tid där, och det var blandade känslor när jag kramade alla hejdå och lämnade huset igår. Jag kände mig lycklig för att jag efter så lång tid gjort färdigt med allting i skolan, men jag kände även att det var tungt att säga hejdå till vissa människor som jag lärt känna under min tid där. Människor kommer och går i ens liv, men det är många människor som har berättat och sagt saker till mig, som jag kommer ta med mig i mitt hjärta.. resten av mitt liv. Tack alla för allting som ni sa, nu börjar livet som icke-student, på riktigt.

"Promise yourself to be strong,
and nothing can disturb your peace of mind."


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar