4 december 2011

Det, är lycka för mig

Jag tror alla beskriver ordet lycklig på olika sätt. Saker som gör mig lycklig, bryr sig en annan  inte om, och tvärtom. Jag är nöjd hur jag lever. Jag bor tillsamans med min son i vår trea, jobbar extra på mina tre olika jobb,kör min gamla vita audi, och har hittat någonting jag brinner för. Jag har människor runt omkring mig som jag litar på, och som jag vet ställer upp och finns där för mig även när det kommer sämre dagar. Jag har nått mina mål som jag satt upp för mig själv: skaffa mig en utbildning, skaffa jobb, försörja mig och min son, och ta körkort, och nu ska jag sätta upp nya mål att klara av. Att veta att jag byggt upp en vardag och ett hem till mig och min son på egen hand, nått målen jag haft högt uppsatta för mig själv, och hjälper andra människor till ett bättre liv. Det, är lycka för mig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar