18 januari 2012

Introduktion för nya elever

Började dagen med dagis lämning för att sedan fara vidare till skolan. Jag och min kära vän hade fått i uppdrag att hålla i en introduktion för nya elever som ska plugga! Det blev en riktigt intressant stund, och det var väldigt spännande att höra andra människor berätta om deras tidigare utbildningar och livserfarenheter. Med tanke på att jag och Elin var sjukt oförberedda, och inte riktigt visste hur det skulle gå till (det kom en grupp med ett antal personer instormandes direkt vi kom..vi trodde inte att det skulle vara så välplanerat) tyckte jag att det gick riktigt bra och personerna som kom till oss verkaded uppskatta det vi gjorde..När vi hade suttit där, gick vi ut och från ingenstans fick jag tvär ont i huvet och kände mig febrig, fick frossa, och började halsa i mig treo. Det kändes faktiskt som att det hjälpte lite...Nu håller jag tummarna för mig själv att jag slipper bli sjuk, just innan resan. Egentligen skulle vi käka tacos här ikväll, men pga mitt plötsliga insjuknande bestämde jag mig för att ställa in kvällen och ego boosta mig själv med C-vitamin och Elin, så kvällen har vi bara tagit det lungt, packat lite smått, och myst med Theo. Sjukt att det endast är tre dagar kvar tills vi åker nu...NU börjar nedräkningen på riktigt.

LOVE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar