15 februari 2012

Antingen har den ingen motor, eller så är den avställd

Har pluggat hela dagen, snart ska jag hämta mini-me. Idag ska vi ha bakdag och baka bullar. Sist vi bakade satt theo och käkade upp degen (förstår inte hur han kunde tycka det var gott?) och jag bakade av den stump som fan kvar. Förhoppningsvis äter han mindre och bakar mer idag. Jag håller för tillfället på och kolla efter en bil, men direkt jag ser en bil som jag diggar (det är inte ofta jag väl hittar en som jag gillar) och tycker ser snygg ut...han den antingen ingen motor, är avställd, finns längst ner i södra sverige, eller har något konstigt fel som jag säkert skulle få betala flera hundratusen för bara för att jag har den tur jag har med bilar som jag har. Hittade bästa bilen igår, but guess what? Den fanns inte kvar, såklart. Felet med mig är att jag sitter och kollar in en bil o drömmer mig bort så länge, att innan jag ens hunnit höra av mig och se att ingen har köpt den, så är den såld. Kanske borde ändra lite rutiner där? Kolla om den är kvar först, drömma sen. Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag ska hämta theo.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar