17 mars 2012

Flygande glas-skärvor

Suttit och stirrat in i datorn ett tag, samtidigt som jag har ätit polly! tänkte att jag bara skulle ta en, när jag slutade stirra insåg jag att påsen i princip är tom och att jag ätit upp dom....Aja! Just nu är Theo hos sin pappa, igår blev det nykter spontanutgång på olerys. Såklart skulle det krossas glas och flyga glasskärvor och spillas ut rödvin just vid vårat bord, så vi skulle förmodligen verkade som dom onyktraste på hela stället, när det i själva verker var spiknyktert. Gick även runt med rödvinsstänk i ansiket under sista delen av kvällen, som jag märkte av i slutet när vi var påväg hem...Ytterligare igen, Aja.. Ikväll däremot, blir det middag på teg, och sen vidare ut. Ikväll blir det förhoppningsvis inga flygande glas-skärvor.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar