29 mars 2012

Jag blir glad av

Jag blir glad av..... Jag blir glad av mina vänner, jag blir glad av att vara med människor som får mig att må bra, jag blir glad av att vara med folk som tar fram mina bra sidor, och jag blir glad av att vara med min son. Jag blir glad av överraskningar (behöver inte vara  värsta grejen). Jag blir glad av mitt jobb, och jag blir glad av att träna. Jag blir glad av att lyckas nå mina mål, och jag blir glad när saker går bra. Jag skulle kunna sitta och rabbla upp hur mycket som helst, som gör mig glad, men det skulle ta en hel dag. Just med tanke på hur mycket det finns som verkligen gör mig glad. Jag är en glad person i mig själv, som gillar att skratta. En person som skrattar åt saker som inte går som man tänkt sig, och någon som skrattar åt mig själv ett x antal gånger per dag. Jag blir också glad av människor med samma humor som jag själv, det är bässsssssta o kunna skratta, speciellt åt sina egna skämt...Blir glad av, en hel del...Jag hade kunna djupdyka på denhär frågan och förklara mer utförligt, men...Ah, ni fattar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar