24 april 2012

Jag ska bli lugnare

När man kommer till ett vägskäl i livet då man inte vet på vilket ben man ska stå, eller vill stå på. När man inte har en aning om åt vilket håll man vill gå, men trotts detta fortsätter att köra på för att få allting att fungera. När man kör på utan att tänka och känna efter vad det är man egentligen vill, måste man sätta sig ner och känna lugnet. Jag är verkligen sämst!!! på att känna lugnet. Jag tror inte att det finns någon som är så otålig och stressad människa som jag. Jag är på riktigt den otåligaste och stressigaste människan jag själv känner, jag vet inte hur man känner lugnet. Jag tar på mig mer än vad jag egentligen borde, stressar upp mig över saker i onödan, och försöker klistra och klippa för att få allting att gå runt. Ofast glömmer jag bort att känna efter vad det är jag egentligen känner och vart det är jag är påväg. Från och med ikväll, lovar jag mig själv att försöka lära mig att känna lugnet.  Jag ska bli lugnare. Med ett leende på läpparna och kämparglöden från hela mitt hjärta, viljan att bli bättre på att känna lugnet, ska jag bli lugnare!!!! Whoppppwhoppp..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar