4 april 2012

Min trygghet

 Hon är som ingen annan, och ingen annan är som hon.Hon är en sån människa som alla människor önskar att dom hade i sitt liv. Det är många som säger "det finns ingen som hon", men det finns verkligen ingen människa som är så stark, som min farmor. Jag vet vad hon tänker innan hon sagt vad det är hon tänker säga, och jag ser på vad hon tänker, när jag ser in i hennes blå ögon. Vi delar ett band som jag önskar att alla jag bryr mig om kunde dela, med någon. Jag är tacksam att hon finns vid min sida och ger mig hennes egna livs-råd, sin trygghet, och sprider ett enormt lugn. Ett lugn som jag aldrig skulle haft, utan hennes närvaro. När jag ser på min farmor, kan jag ibland bli så stolt och lycklig att jag har henne i mitt liv att jag nästan börjar gråta. Det, är äkta kärlek!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar