2 april 2012

Sen november förra året

PÅ RIKTIGT...jag är fortfarande inte händig efter jag bott ensam såhär länge, kanske för att jag oftast brukar överlåta saker som jag har för mig att jag kommer förstöra, till andra som jag vet har koll. Jag själv är så hetsig när jag ska göra saker. Som idag när jag skullle spika upp en hyll-list som jag väntat ska hänga upp sig själv sedan november förra året. Jag började spikade in en spik för att göra ett hål, som jag sedan skulle sätta en plugg i. När jag skulle banka in pluggen märkte jag att spikhålet var för litet och jag börjaded spika hårdare och hårdare. Ju mer jag spikade, desto fler pluggar flög sönder..... Jag spikade i samma hål ett x antal sekunder var, förstörde 5 pluggar, innan jag märkte att det var någonting i väggen som tog emot. Jag hoppas att det inte var någon ledning eller något som jag höll på och spika hål i, så det blir kortslutning här i tobleronehusen! Vi lär väl märka...Tillslut iallafalll......efter många om och men, fick jag upp hyllan, tänk vilken stor skillnad en liten sak kan göra! Det var värt alla domdär pluggarna...trotts allt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar