29 juni 2012

En mapp i en mapp

Jag började nyss skriva hur hela min dag sett ut från att jag började halsa kaffe klockan 05:30, men hela mitt inlägg försvann så jag antar att det inte var meningen att sitta här och förklara den timme för timme. Jag ligger just nu i min säng, och känner mig sjukt trött för en gångs skull. Telefonen ligger 3 meter ifrån mig och ringde nyss, men jag är för lat för att stiga upp och kolla vem/vad det var. Det känns att mina få sömntimmar på senaste tiden har börjat springa ikapp mig, trotts att jag försöker springa iväg från dom.Jag tänkte försöka att strukturera upp alla mina 3439i4954034 mappar som jag har i datorn. Jag har seriöst lagt en mapp i en mapp som jag lagt i en tredje mapp helt utan andledning, är det bara jag som gör så? Nu ska jag starta mitt projekt mapprensning. Direkt jag skrev det så sa min hjärna: Dont, det kommer ta hela natten. Varför kommer jag alltid på 5 av 6 sånna här ider på natten? Typ som utrensning av skåp med papper från 2003 och sånna här mapp-projekt. Hoppas det inte tar allt för lång tid så jag kommer efter ännu mer i mina sömntimmar. Ja, jag vet att jag bara har mig själv att skylla på att jag ligger efter i sömnschemat. Men med tanke på att jag är som jag är, och alltid måste påbörja mina ider direkt jag får dom, så ska jag börja min mappfixning nu klockan 23:22 såhär på fredagskvällen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar