10 augusti 2012

En dag att minnas

Ni vet dagar som man tänker "denhär dagen kommer jag minnas?" Idag är en sån dag. Vi har spenderat dagen utanför stan tillsammans med dom bästa, ätit våfflor med hjortronsylt och kollat på kameler, tuppar, hönor, grisar, strutsar o massa andra konstiga djur som jag inte ens visste existerade. Vi skulle kolla på en åsna ockå, men vi hittade inte dit. Idag är en dag vi kommer minnas, big time. Nu ska jag och theo njuta av våra sista dagar av ledighet tillsammans. Jag är lycklig att jag har fått möjligheten att ha två veckors semester tillsammans med theo i sommar, med tanke på att jag inte minns vilket år jag faktiskt hade semester på sommaren. Cirka tre veckor kvar till september. Vad hände? Sommaren är typ över. Höjdpunkten som man taggar till varje höst/vinter & vår, tiden går fort när man har roligt. Nu återstår det att se vad hösten har att erbjuda.

1 kommentar:

  1. Konstiga djur? hahahahhahah som vad t.ex? du e rolig du :))

    SvaraRadera