4 augusti 2012

En räkmacka per filmtips

NÅGON: Men tja!!! Har du nått filmtips att bjuda på?
JAG: tjena tjena mittbena! think like a man, my name is khan.
NÅGON: kung! du är ju som en levande videobutik!!!
JAG: jag är bättre till och med, bättre än 118118 också,
jag svarar snabbare! typ i princip innan smset ens är levererat!!!
NÅGON: och det bästa av allt är att du är ganska billig!
JAG: detdär lät jävligr fel! jag ska börja ta betalt för mina filmtips.
en räkmacka per filmtips!!!
NÅGON: är det en räkmacka du ska ha så är det en räkmacka du ska få.
JAG: haha, du var ju inte svårövertalad. men bra, u owe me 2 räkmackor från viktorias!
NÅGON: men vad då? 2 st? blev det nått slags kvitt eller dubbelt?
NÅGON: aha, du tar en macka per film!
JAG: japp! VÄLKOMMEN TILL MIN BRANCH.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar