8 oktober 2012

En vecka idag


Jajjjjemen...Första veckan är avklarad! Utan chocklad, med träning 1 timme varje dag, med kostschema, och mycket svett. Trotts nattpass, trotts att jag stundtals haft värsta chockladabstinensen och velat gasa iväg och köpa chocklad. När man väl bestämt sig för någonting är det bästa känslan. Man känner sig starkare än vanligt. Med grym träningsmusik och ett jävlar anamma gick det. Första veckan har jag verkligen varit tvungen att planera i minsta detalj. Tänka ut vad det är jag ska göra under dagen och vad mina planer är. Vad jag behövt ta med mig till jobbet för att kunna få i mig den mat jag ska and so on,,,. Jag är stolt, första veckan är avklarad. Jag fortsätter att  tror på mig själv och jag kommer fortsätta att peppa upp mig själv då det gäller träning och mat. Det spelar ingen roll om hundra människor inte tror på att jag kommer fixa det, jag tror på mig. Och i slutet av dagen...är det allt som räknas för att jag ska lyckas! Första veckan avklarad. 3 återstående. Jag tänker alltid en dag i taget. Det känns som lättare istället för att se en lång väg på 3 veckor. I´m readyyyyyy..... LETS DOOOO THISSSSSSSSSSSSSS



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar