30 oktober 2012

Projekt runaway

Har börjat med projekt runaway....Vill bokstavligt talat springa iväg från det, ut iväg lååångt bort. Ikväll bestämde jag mig för att "nu jävlar när jag har lov ska jag fixa dethär", så när jag var på stan idag köpte jag karlssons klister till Theos säng. Då jag kom hem började jag bära ut alla saker från Theos rum, torkade golven, tog lös 50 procent av sängen som redan var lös..... Och... Nu vill jaaaaaaaag kasta ut sängen genom baaaaalkongen (då jag märkte att mestadels av skruvarna har gått av inuti sänghålen och jag kan inte få ut dom) Är inte direkt handy-woman och har tålamod då det gäller sånna här grejer,så innan dethär projektet är avslutat kommer jag förmodligen ha svurit ett x antal gånger, limmat fel ett xxx antal gånger, dampat på halva min vänskapskrets och reklamerat sängen. OBS: Om mitt telefonnummer dyker upp på eran display ikväll, svara inte! Nu ska jag återgå till projektet jag vill springa iväg från.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar