20 november 2011

Dethär är inte livets mål, men ett av mina mål genom livet

Igår var en vanlig dag för många andra, men en stor dag för mig. Igår skrev jag klart det sista provet i skolan, och blev genom detta också färdig undersköterska. Nu har jag bara mina praktikdagar som är kvar, men praktiskt är jag färdigutbildad undersköterska. Mitt mål har enda sedan vår son föddes varit att fortsätta min undersköterskeutbildning och läsa klart den, och look at me now..I made it! Jag är så jävla stolt över mig själv.Mest för att jag äntligen efter så många år, har nått mitt mål. Men som man brukar säga, bättre sent än aldrig. Dethär är inte livets mål, men det är ett av mina mål genom livet. Tack till alla fina människor som har stöttat mig, speciellt tack till min fina mentor Ellionor. Igår firade vi med tacomiddag hos mig, & gick sen ut. 


   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar