16 november 2011

Godmorgon världen

Ja, det blir lite störd dygnsrytm när man jobbar natt. Man vaknar på eftermiddan/kvällen och ska vara pigg, när man egentligen borde sova direkt man vaknar, för att kliva upp på morgonen därpå och vara pigg, aja! Natten gick förvånansvärt bra, men när jag väl kom hem kunde jag inte sova, pga att jag låg i sängen och stressade upp mig själv att jag var tvungen och somna. Jag gav upp efter ett tag och tog istället mod till mig att ringa tandläkaren och boka in ett tandläkarbesök. Jag verkligen hatar att gå till tandläkaren. Det finns ingenting som jag tycker är så obehagligt som att gå dit (förtuom att ta blodprov). Jag fick tid hos någon specialtandläkare som brukar ta hand om tandläkarrädda-människor som jag iallafall, det var ju bra. Hoppas hon kan bota min tandläkarskräck. Nu blir det prov-plugg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar