17 januari 2012

Är jag normal?

Jag kom just hem, har gjort kaffe och nu sitter jag och äter avokado. När jag är ensam hemma sjunger jag alltid högt för mig själv, som om jag vore med på idol och att det var jag som skrivit låten, samtidigt som jag dansar omkring för mig själv i lägenheten. Iofs brukar jag sjunga med högt när jag kör bil också, men då har jag ju inte utrymme för och dansa. Undra om det är fler än jag som brukar göra så? Kanske ni sjunga med i låtarna, men att tro att man är man själv som är låtskrivare är väl kanske lite o ta i.....Nu, städa och sen  hämta Theo på dagis. Förövrigt gav mig bil upp hoppet om livet igår och är numera i ett garage, för lagning. Får se när... (OM?!) jag får tillbaka min bil....Bilderna visar vart jag och min bil befann oss när den valde att strejka,  igår klockan tjugo i 7 på morgonen, påväg till jobbet. Jag erkänner att jag inte var så glad här....




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar