17 januari 2012

Finns ingenting jag värderar som en vän som är sann

Förrutom min familj och min son såklart...Har ni tänkt på en sak? Det är alltid i svåra stunder och i oväntade situationer som man märker vilka människor man verkligen har bakom sig. Man vet vilka man har runt omkring sig som man kan skratta med, men det är när oväntade överraskningar väntar bakom dörren som man verkligen märker vilka som står bakom en och finns vid ens sida, no matter what. Jag har så många fina människor omkring mig, som bryr sig om mig, och behandlar min son som sin egen, och överöser honom med kärlek. Jag hinner inte träffa de människor som jag bryr mig om varje dag, men jag visar uppskattning till mina vänner genom ett fint sms, så att dom vet att jag tänker på dom trotts att jag inte alltid är nära. Dom personerna som står mig närmast vet att jag finns där när dom behöver, och jag vet att dom finns där när jag behöver. Jag är tacksam. Tacksam för vännerna som jag har runt omkring mig och min son, som alltid finns där och får mig le i svåra stunder, och som jag skrattar tillsammans med så att jag gråter. Det gäller att uppskatta det man har, varje dag, hela tiden. Man vet aldrig vad som händer idag eller imorgon.

Maybe other people will try to limit me
but I don't limit myself

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar