24 februari 2012

All that matters

Motgångar möter vi i livet...både stora och små! Man vet aldrig vad som händer imorgon så det gäller att vara tacksam för det man har! Uppskatta det varje dag, och visa hur mycket man uppskattar personerna man bryr sig om! Det behöver inte vara värsta grejen, det räcker med några fina ord. Jag är en person som är bra på att visa kärlek till dom jag tycker om. Det kan vara så "lite" som ett fint sms till någon av mina vänner, som visar min uppskattning att jag är glad att dom finns. För jag är verkligen glad åt dom personer som finns i mitt liv. Vi skrattar oss igenom motgångar, och skrattar tills vi gråter åt andra saker! Att ha någon som är på riktigt, att luta sig emot oavsett om man är glad eller ledsen, förbannad eller arg, is all that matters!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar