14 februari 2012

Kärlek ska man visa varje dag


Fick bästa alla hjärtans dags pussen av min bästa. Han börjar bli så stor, nu när jag kollar på bilden skulle man lika gärna kunna tro att han är min pojkvän haha. Mycket som händer just nu, en jävla massa mer att hinna med. Det känns som att veckorna bara springer förbi rakt framför ansiktet på mig. Jag har kommit på att jag verkligen är i behov av kalendern jag fick av min kära vän. Jag ärrrr verkligen världens sämsta planerare, och planerar alltid in fel saker vid fel tillfälle. Ikväll har vi varit ute på promenad o sen bara myst hemma, bästa pappsen kom förbi med en chockladkartong för o visa sin uppskattning på alla hjärtans dag. En dag som är överskattad från min sida. Kärlek till sina nära ska man visa varje dag. Nu ska jag lägga mig och se en film, imorgon..plugg-dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar