22 februari 2012

När någon säger något

Det är många människor som är bra på att prata. Oftast pratar människorna som öppnar sin mun om hur dålig en person är, och det är inte ofta man berömmer folk runt omkring och säger hur duktig man tycker att dom är. Vissa människor tycker till och med att det är roligt att prata skit om varandra. Trotts att man berömmer en person, eller gillar någonting som personen gör/gjort och tycker det håller det tyst för sig själv. Igår var det en tjej som gav mig beröm.Beröm,som verkligen träffade mig rakt i hjärtat. Det var följande "Man ser verkligen att du brinner för det du jobbar med". Tänk vad beröm av en person kan göra. Jag blev glad, för jag gör verkligen det. Jag älskar mitt jobb, och det var så roligt att hon såg på mig (när jag pratade om det) att jag gör det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar