16 mars 2012

Amen vafaaaan

Vaknade för ungefär 20 minuter sen av världens skummaste dröm, jag drömde att jag hade fått ett till barn och att Theo var så avundsjuk på det barnet att direkt jag la ner den nya bebisen gick han och nöp till den, jag vaknade upp just när vi var i mitt sovrumm, jag hade lagt ner bebisen på min säng, kollade bort, kollade tillaka, och just då nöp theo till den, skum dröm. Somnade vid åtta efter min och Theos myskväll. Jag råkade även sova bort min tvätttid som slutade klockan tio. Känslan av att vakna och inte veta om det är dag eller natt, morgon eller vilken dag det är, är lite småläskig faktiskt. Tur att jag endast hade en maskin i tvättmaskinen och resten av grejerna i torktumlaren. Jag erkänner att jag var lite smårädd när jag smög ut i trapphuset att jag skulle mötas av någon arg granne, en stekpanna i huvet, eller ett hotbrev i torktumlaren...Men jag klarade mig oskadd!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar