13 mars 2012

Bara ett osammanhängande inlägg

Seriöst, vilket väder. Man måste vara stabil i hållningen och kroppen när man går ut dagar som idag (och igår).Jag trodde Theo skulle blåsa bort när han promenarade över parkeringen när jag lämnade honom på dagis idag. När man bor högt upp blir man ganska hetsig när det börjar blåsa såhär. Igår blåste köksfönstret upp och blumkrukorna och allting som stod i fönstret blåste iväg (som tur i oturen in i lägenheten). Ja, klart det skulle hända mig, vem annars? Haha.  Det är ju inte direkt som att man kan promenera ut från näst högsta våningen om någonting skulle hända, som att ett träd blåser in genom rutan (antar att det är nästa grej?) Träden svajar hårt utanför fönstret just nu, jag tror att jag ska ringa Uffe (min hyresvärd) och fråga om han kan komma och hugga ner dom så jag kan sova gott om nätterna. Sitter och funderar på att dra till gymmet trotts vädret, eller om jag ska ha vilodag. Blir nog gymmet endå,  Imorgon blir det jobb! Jag har saknat jobbet. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar