13 mars 2012

Bara en till

Inatt när jag hade gått och lagt mig för att sova, fick jag värsta suget efter någonting. Mina två små chockladbitar i köket. Jag låg och tänkte så mycket på att mina två små chockladbitar...att jag inte kunded somna! Så jag klev upp, tog en chockladbit, vandrade tillbaka till sängen, och la mig. När jag hade ätit upp den första...funderade jag på vad det skulle göra om jag åt upp den andra också? Min förklaring till att även äta upp den var "då är den ju slut imorgon och då kan jag bara äta chocklad en dag". Hur som helst, så slutade det med att jag gick upp och hämtade chockladbit nummer 2 och åt upp den också....Varför hamnar jag alltid i "bara en till" situationen? Nu är dom slut, iallafalll.
 

1 kommentar:

  1. hihi själv har jag ätit 2 chokladbitar idag till kaffet, så vi ligger väl på samma grej där.. täntke vad gör 2 om man ändå tar 1? :P hhehhe have the best day my love /lenny

    SvaraRadera