23 mars 2012

Hon kollade på oss så frågande att vi nästan blev generade

Jag kom just hem, efter en hektisk dag med både spa och träning! Jag och min kusin kom på att vi skulle på spa igårkväll, och idag satte vi planen i verk! Stressad som jag var när jag läste om spaet? igår läste jag inte riktigt klart om vad det stod om badet! När vi kom dit idag var vi sjukt taggade på basilika-badet, som lät sjukt nyttigt och uppfriskande! Efter ett långt omkringvandrande på iksu spa frågade vi om vart anläggningen låg, och hon kollade på oss så frågande att vi båda nästan blev generade! Basilika-badet som vi letade efter, fanns tydligen inte...basilikabadet (som förövrigt hette baltiska havet..) var poolen som vi hade haft vattengymnastik i. Var lite FÖR hetsig när jag läste igår....Det jag vill ha sagt med hela denhär grejen, är att vår dag som skulle bli en avslappningsdag, blev mer som en komedi lekt hälsoresan hetsiga som vi var att hitta basilika badet som inte fanns!!! Nu, vidare till min mat som jag ska äta ikväll, som förövrigt är ett helt dagsbehov om inte två dagars dagsbehov! Aja..lätt att det blir så när man handlar hungrig.....Två timmar kvar, sen nattjobb! Jag önskar mig själv lycka till, och taggar redan min buffe som jag har med mig till /nattmål/kvällsfika....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar