28 mars 2012

Jag hoppade i klackarna

Gårdagen var sjukt stressig. Diskade, lämnade bilen, och drog senare hem och ställde mig och lagade våfflor (hade lovat theo det till lunch). Väl hemma insåg jag hur mycket klockan var (13:00...bussen till östersund gick13:45 och theo var fortfarande på dagis) Jag hoppade i klackarna, packade alla upp alla väskor på vagnen, och bokstavligt talat sprang till dagis. Anfådd som jag var stressade jag på Theo kläderna, sprang med han under armen, och vagnen och väskorna på vagnen till bussen. Hoppade av bussen på stan, och sprang vidare till bussen som skulle ta oss hit, till östersund. Vi kom när det var 3 minuter till avgång...men vi hannnnn! Nu är vi i östersund, vårt andra hem, för att vila upp oss och hälsa på. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar