27 mars 2012

Trassliga dreads och världens värsta dag

Dreadset? är ute...den försvann för någon timme sen! Trodde jag skulle bli tvungen att raka bort halva håret och fick panik bara av tanken! Tur att det finns gulliga människor som är bra på att trassla ut trassliga dreads. Känns som att jag har kört runt i bilen konstant idag, fram tills jag hämtade Theo. Han är äntligen hemma och nu kan jag känna lugnet, någorlunda iallafall! Idag har jag haft världens värsta dag, med för stora utgifter och för liten inkomst. Tur att jag slapp raka bort håret. Nu håller huset på att blåsa bort, ikväll var det sovrumsfönstrets tur att blåsa upp och förstöra ytterligare en kruka, vas, och en blomma jag fått av en kär vän. Ska aldrig sätta upp fönstren på glänt och glömma bort dom igen........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar