25 maj 2012

Back on track

Har dom senaste dagarna pågrund av vissa omständigheter, kalasfirande, påhälsning och tårt&kak-ätning inte tränat. Känt att det krypit i kroppen och har saknat gymmet. Istället för att pumpa på gymmet har jag endast varit ute på promenad 2 dagar i rad nu! Igår blev det cirka en timme, idag blev det typ 50 min. Vädret gör ju att man bara vill gå och gå, och fortsätta gå ännu mer! Jag känner att jag aldrig kommer äta kakor eller tårta igen i hela mitt liv efter tryckandet på 4årsdagen....Men jag vet lika väl att det inte är någon ide att försöka intala mig själv att jag aldrig kommer äta kakor igen, sånt kak-freak som jag ärl. Men för tillfället är jag sjuukt less på kakor och allt onyttigt....&sjukt taggad på träning. Lets do this!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar