31 maj 2012

Istället för godis

Spnderade 1,5 timme på gymmet idag i mina nya träningsbyxor! Sjukt hur något så litet som ett nytt träningsplagg kan göra att man känner peppen mer än vanligt!!! Jag kom hem för en liten stund sen! Jag har kommit fram till att jag blir mer stressad av att inte göra någonting än att ha ett x antal saker inplanerade. På riktigt så blir jag stressad av att ta det lungt!! För tillfället sitter jag och käkar sockerärtor och ska snart iväg till en kär vän för att gå PW!!! Är sjukt seg o trött i huvet men vill endå iväg på PW! Har fått en stört dålig låt på huvet som jag alltid tänker på när jag ska tagga!!! låten heter tagga och går "tagga tagga tagga tagga tagga tagga tagga" de va hela låten, typ.....Rätt enformig låt va? Hållr med....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar