1 juni 2012

Puss på alla kända och okända läsare

Ledigheten idag var välbehövd...Just med tanke på mitt förvirringstillstånd hela dagen. Skulle förbi en kär vän som frågade om jag kunde ta med bakpulver. Med tanke på att hon vet att jag är rätt glömsk i vanliga fall påminde hon mig (3 gånger) att jag inte skulle glömma bakpulvret. När vi la på ringde pappa och sa att han var utanför och jag snabbade mig och öppnade köksskåpet och ryckte åt mig den närmaste burken utan och kolla på den och sprang ut. Väl framme frågade min kära vän (som trodde att jag hade glömt bakpulvret om jag hade tagit med det) Jag tog stolt upp burken ur väskan...och hon stirrade på den. Amen vafaaaaan, dethär är ju vanillinsocker? Jag: VA SKOJJAR DU? Hon: Nej......Jag: Oj sorry, jag fixar det!!! 1 minut senare hade jag fixat bakpulver av grannen. Märks att jag varit vaken för mycket och sovit för lite...Imorgon jobbar jag igen, sen är jag ledig. Ser fram emot att ta igen några sömntimmar...Känns som jag ligger några sovdygn efter.

Puss på alla söta, osöta. Hemliga, ohemliga.
Kända och okända läsare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar