3 maj 2012

Någon i min säng

Jag kom hem för en liten stund sen.....som vanligt misstolkade jag vädret och trodde det var sommar så fort solen tittade fram lite. Hetsade fram min jeansjacka och gasade iväg till en vän och vi gasade vidare till subway. Åh, älskade subway. Nu sitter jag här med en halsduk på huvet (fråga mig inte varför)..jag håller på o frysa ihjäl. Förövrigt kändes det sjukt konstigt att komma hem och någon öppnade dörren åt mig, någon låg i min säng när jag kom hem. Såklart skulle jag försöka smyga och vara tystare än tystheten själv, men såklart hällde jag ut vatten över hela sovrumsgolvet....i hopp om att inte störa den björn som somnat om (min kusin). VARFÖR blir man alltid extra klumpig när man verkligen försöker smyga? Nu är klockan 23:23 och jag kollar alltid på klockan då....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar