26 juni 2012

Det började med ett klick

Det började med ett klick, som sedan blev två, som senare blev vidare till någon mapp som jag aldrig tidigare varit i, för att sedan klicka mig vidare från den mappen till någon annan mapp, för att komma in i branväggen och ställa om inställningar som jag inte visste vad det var för någonting. Nu har jag klickat mig runt så mycket i datorn, gått in i olika filer och mappar, och gjort om hela min brandvägg på datorn! Även gjort någonting/blockerat något som gör att jag numera inte kan se videoklipp på youtube. Jag har även hunnit med att försöka återställa det jag klickat och ändrat som jag inte hade någon aning om vad det var jag ändrade och ställt om olika inställningar. Varför är jag så hetsig? Varför tror jag att jag kan fixa allting, till och med saker som jag inte ens har någon aning om vad det är för någonting? Varför börjar jag sätta mig in i saker som jag har noll koll på? Och varför klickar jag på så många olika ställen så att jag glömmer bort vad det var jag ändrade och nu inte har någon aning? Nu måste jag försöka klicka hem något omformateringsprogram/diskrensning har hört att det ska vara bra. QASDJSIF varför är jag så hetsig?



1 kommentar:

  1. omformatering kommer att radera bort ALLT på din dator!!!!!!!!!!!!!!
    Det är bara någon inställning som måste omstalleras. du kan försöka installera om ''flash player''. den finns på nätet!

    SvaraRadera