20 juni 2012

Felparkeringen skapade ett jävla liv

Jag är en person som blir sjukt glad över små saker. Det behöver inte vara någonting stort eller värsta grejen, små saker utöver det vanliga gör mig lika glad som en taggad ko som ska ut på grönbete efter en alldelles för lång tid i ladan (haha) . Som idag, var jag sjukt less på alla mina skivor i bilen, så jag bestämde mig för att bränna en ny. Så, jag brännde en ny....och dagen blev genast mycket bättre. Älskar nämligen att gasa omkring och pumpa musik, sjunga högt när ingen hör, för att sedan skratta åt mig själv och tänka "tur att jag är själv i bilen" när jag sitter och ylar alldelles för högt. Idag var jag förbi bästa skåningen med familj och fikade. Lilla loie blir ett idag. Det känns så sjukt att det var 1 helt år sen jag stampade in på BB och undrade vart loie var  för någonstans, (han låg förövrigt i sängen under täcket, men så liten som han var såg jag honom inte) Tiden går så fort, vissa dagar alldelles för fort. Förövrigt....

Blev det han även bli ett jävla liv innan jag hade fikat klart, då jag tydligen hade parkerat min bil på någons parkering. Människan (som hade kämpat sönder, och ringt alla möjliga organisationer för att få reda på vem ägaren på bilen som hade parkerat på hans plats var, vilken är min pappa) Omedvetandes skapade jag alltså ett jävla liv, då ägaren ringde pappa, och pappa ringde mig och undrade vad jag höll på med.. Han nojjade upp sig för att bilen står på honom, och frågade om jag inte hade pengar för att parkera som en normal människa. Jag som endast såg att parkeringen var ledig, hade såklart bara parkerat och inte kollat om den var förhyrd eller inte. Som tur var han jag gasa ifrån parkeringen innan det uppstod några större incidenter. Nu är jag hemma, nu ska jag se film o sen sova...Imorgon väntar jobb, och resten av veckan/helgen väntar jobb....








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar