21 juni 2012

Kalla mig poeten

För ibland är det svårt att komma på
Vilken väg det är, som man egentligen vill gå,
När man tänker och tänker men inte vet endå,
Vem är det som ska berätta vart det är man ska gå, då?

Ibland får jag världens tänkar attacker. Attackerna kan hålla i sig så länge att jag inte kan sova. Jag befinner mig för tillfället i en tänkar attack. Ni vet då man tänker så mycket på allt plus lite till att alla tankar blir ett virrvarr? Ah, just precis...Där befinner jag mig.Dom kommer alltid smygandes på natten, framförallt dom kvällar som jag verkligen behöver sova för att jag ska upp tidigt dagen efter. Ibland är det dom beslut man ska ta själv, som är dom svåraste att besluta. Önskar ibland att jag kunde överlåta vissa av mina livsbeslut åt någon annan, for real. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar