17 juni 2012

Hej bloggen och ni som läser

Nu var det ovanligt lång tid sedan sist jag skrev, jag kan inte påstå att det inte har hänt någonting sen sist med tanke på att det alltid händer saker i mitt liv, även om jag endast sitter och stirrar på en stol. För att göra en lång historia kort, har jag spenderat helgen med att: vara på båten(arna), rökt vattenpipa, slagit sönder en blomkruka, legat och skrattat så hysteriskt så både jag och personen jag skrattade med, fick kippa efter andan (älskar våra skraattattacks-anfall). sovit för få timmar (ingen ovanlighet,men) fått träningsvärk, och haft översvämning, ringt skatteverket för att få reda på att det enda kravet för att få tillbaka skatten innan midsommar var att fylla i kontonumret (någonting som jag självklart inte gjort).... Detdär var en kort förklaring på en lång helg, typ. Imorgon börjar mitt sommarschema, jag känner mig sjukt peppad faktiskt, tur att jag gillar mitt jobb annars hade det nog inte varit så lätt att jobba hela sommaren. Nu ska jag bränna en skiva som jag ska pumpa imorgonbitti när jag gasar till jobbet, och sen sova.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar