18 juni 2012

Ni vet känslan som uppstår

Ni vet känslan som uppstår när man just precis har lagt sig ner och ska sova, och sen kommer på att man glömt bort att bortsta tänderna, eller kommer på någonting annat som man måste göra, typ äta? Jag skulle somna, men när jag väl försökte varva ner och låg i sängen och stirrade upp i taket, insåg jag att jag självklart att jag var hungrig. Jättehungrig. Min magkänsla sa mig att om jag inte skulle gå och äta, skulle jag inte kunna somna. Så jag var självklart tvungen att kliva upp och äta. Jag tänkte gå och käka upp mitt älsklingsglasspaket som ligger i frysen och säger: ät mig! , men insåg snabbt att det var ovärt med tanke på att jag var hungrig, så jag klev upp och kokade kantarellsoppa. Nu ska jag upp om fem timmar...Men. jag är mätt och känner ingen stress (med tanke på att jag alltid sover få timmar om natten) Jag har överseende om ni bloggläsare blir stressad av mitt hetsiga liv!!! Om jag inte var jag och läste min egen blogg skulle jag bli sjukt stressad av vissa inlägg, haha. Det är inte lätt för er som inte är van att leva ett så hetsigt liv, med hungerkänslor så man inte kan sova & kantarellsoppa mitt i natten. Nu sitter jag såhär, som ni ser på bilden nedan och ylar på balkongen...Nej, hah för tillfället gör jag inte det.... (dör av skratt för mig själv för det likagärna hade kunnat vara så att jag faktsikt gjorde det!) Jag ligger i sängen, mätt, och ska gå och lägga mig. Bättre sent än aldrig, right? Godnatt alla mina hemliga bloggläsare som aldrig vågar klia fram och komentera en rad eller två. Nu ska jag sova, på riktigt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar