24 juli 2012

Utvilad istället föt utmattad

Som ni redan vet gillar jag inte att göra ingenting. Jag blir mer stressad av att göra ingenting istället för att vara igång och göra flera saker samtidigt, det är bara så jag är. Jag blir stressad av att sitta still. För någon dag sen kände jag att min breaking point var nära, because everybody got a breaking point right??? Såååå igår bestämde jag mig för att ha en me myself and I dag! Den dagen var verkligen nyttig för mig, det var  någonting jag kände att jag behövde. Jag måste lära mig att jag inte behöver vara anträffbar 24/7, och att jag inte alltid behöver svara i telefonen. Ibland behöver man egentid, igår hade jag min egendag!!! Nu är jag tillbaks igen, glad(gladare än vanligt) och utvilad!!! What a feeeeling.....Hade glömt bort hur det var att vara utvilad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar