26 juli 2012

Varför handlar jag utan att tänka?

Okej...Nu är det såhär, att jag har inpulsklickat in mig på halebops hemsida och skaffat abonemang, dethär var en av ett få antal saker som jag lovat mig själv att aldrig någonsin göra sen jag blev pålurd ett som lät så jävla grymt (gratis telefon, ringa gratis..gratis..gratis...sen slutade jag lyssna på vad snubben sa...hehe) för något år sen. Sen den dagen lovade jag mig själv att aldrig skaffa abonemang i hela mitt liv. Men impulsiv som jag är, satt jag och klickade runt, tyckte att det lät as bra, och taggade upp mig själv. Direkt jag hade bundit upp mig i 24 månader och skickat iväg min beställning kände jag att jag borde ha tänkt en gång extra innan jag gjorde beställlningen. Min umpulsivitet kommer antingen sluta med att jag gjort mitt livs bästa, eller värsta val. På tal om värsta, ska jag alltid ha det värsta, och beställde därför halebop rubbet. Klart jag ska ha rubbet av allting liksom. Ajaaa...Only time can tell hur dethär kommer sluta.....

1 kommentar:

  1. Man har 14 dagars ångerrätt bara så du vet :-) du kan ångra dig

    SvaraRadera