15 augusti 2012

Överdrivet glad

Startade morgonen med kaffe och bästa samtalet. Allting handlar om att tro på sig själv och aldrig tappa hoppet. Bara man vill från botten av sitt hjärta ordnar sig saker och ting. Kanske inte lika fort som jag ibland önskar, jag vill ju helst att saker ska ordna sig innan jag ens hunnit tänkt på att dom ska ordna sig. Jag är lycklig. Jag är glad. Solen skiner. Idag är en överdrivet bra dag, och jag har mitt hyperaktiva beteende en viss person, och mig själv att tacka.


1 kommentar:

  1. ''Det ordnar sig alltid''
    De här orden hörde jag alltid när jag kom till Sverige för många år sen. Första gång jag hört det va jag whaaaaaaat? haha...
    Sen, tänkte jag...nej nej...dosent work that way!!
    Men hey...efter många år kom jag fram till att det är ju sant...d ordnar sig alltid. Ibland sitter jag o tänker på problem/bekymmer/oro jag hade för några år sen...sen ställer jag en fråga till mig själv: va hände med dessa problemen, bekymmer eller oron...vart har de tagit vägen???
    d löste sig juh!!! varför var du ens orolig??? (råga jag mig själv)
    Vad betyder det? ska man inte oroa sig eller? ska man bara strunta i?
    Nej, man ska inte strunta i, man ska göra sitt bäta för att lösa problemen eller uppnå de man vill MEN ska aldrig oroa sig. D fr att på ett eller ett annat sätt löser d alltid sig :))

    SvaraRadera