22 augusti 2012

Universums sämsta planerare

Jag är umeås, nej vänta lite..planetens, nej vänta.. universums sämsta planerare. Personer i min omgivning har pikat på det förrut, men jag har tyckt att jag varit en ganska bra planerare, för jag har ju oftast hunnit med alla saker som jag planerat in. Jag har sakta men säkert insett det själv nu, jag kan inte planera. Antingen planerar jag in för mycket för att jag har glömt bort vad det är jag har planerat, eller så planerar jag inte alls men endå dyker det upp oväntade planer och jag börjar planera in saker och plötsligt så ska jag vara hos fler personer/ göra fler saker  än vad jag egentligen har tid med. Förrut brukade vi skämta om "jag ska kolla i min kalender om jag har tid att träffa dig" (ingen av oss hade någon kalender). Imorgon ska jag köpa en kalender och byta ut mitt "universums sämsta planerare" till universums bästa planerare. Struktur är bara förnamnet på vad min kalender kommer att hjälpa till med.
 

1 kommentar:

  1. "jag ska kolla i min kalender om jag har tid att träffa dig" (ingen av oss hade någon kalender)..... hahahha lät roligt :)))))

    va har du för hobby?

    SvaraRadera