15 september 2012

I´m sick

Verkligheten knockade mig i ansiktet, och jag kände verkligen efter att jag inte är hundra procent frisk då jag kom hem från jobbet ikväll. Ni vet känslan då man intalar sig själv att man inte är sjuk? Hittar anledningar att man känner sig extra trött för att man inte har ätit tillräckligt, sovit för lite, sovit för mycket, eller någon annnan förklaring. Allt för att intala sig själv och inte känna efter och faktiskt inse att man är sjuk. Nu blir det alvedon och film och sen sova bort min förkylning. Jag har ett jobb att sköta, och j.a.g. h.a.r. i.n.t.e t.i.d e.l.l.e.r. l.u.s.t a.t.t v.a.r.a s.j.u.k n.u! Inför morgondagen bestämmer jag att:

1. Jag ska vakna utvilad.
2. Jag ska vakna och vara frisk.
3. Jag vakna utan halsont
4. Jag ska vakna pigg då larmet ringer

Tack på förhand.
Godnatt : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar