18 september 2012

På tal om nötkärna

Jag nös nyss så att hela tobleronehusen skakade typ..Men, jag är på bättringsvägen i min förkylning. Förkylningskuren och mirakelkuren som boostat upp mig har varit ingefära varje morgon/kväll och en jävla massa halstabletter. Seriöst, ingefära är bästa kuren. Jag trodde för en liten stund att den gjorde mig brunare också, men tyvärr så såg jag fel (speglade mig i ett konstigt ljus som gjorde mig gulare)  Önsketänkade, jag vet. Hur som helst så ska jag fortsätta min ingefära kur varje morgon nu, även då jag är frisk som en nötkärna. Alltså, på tal om nötkärna.....Vem kom på det? Som att det vore någonting positivt med att vara en nötkärna? Vilken grej...Det finns mycket konstiga uttryck här i sverige som man inte förstår sig på. Men nu ska jag inte sitta och överanalysera alla sveriges konstiga uttryck, utan jag ska sova! Med tanke på att jag inte jobbat natt på ett tag så har jag börjat få in dygnsrytmen till det normala. (Jag tycker typ att jag är duktig och att det är tidigt att lägga sig nu?) Nog för att dygnsrytmen kommer bli lika virrig som vanlig då jag ska jobba natt igen, och jag kommer undra vilken dag och decenium det är jag befinner mig i egentligen....Men det är ett problem som kommer senare. Nu äre dags att hoppa i säng innan jag hinner börja överanalysera saker som jag alltid spenderar mina nätter innan jag ska sova åt. Godnatt!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar