3 oktober 2012

Fitnessfighten dag 3

Jag glömde bort att blogga om dag 2...Men jag klarade mig utan chockladabstinens och jag fixade träningen, drog på mig luvan och gick in på gymmet och krigade och fokuserade till 110 procent med musiken i hörlurarna och jag själv i spegeln. Även fast det låg en chockladkaka som stirrade på mig på APT´N på jobbet så ögade jag den tillbaka och tänkte "fuck you". Måste ju erkänna att plankan inte riktigt är min grejjj...Men jag höll ut 45 sekunder som man skulle ialalfall. Dag 3 är nu här och jag känner mig piggare än vanligt, trodde att jag skulle haft chockladabstinens ett x antal gånger fram tills idag men jag förvånar mig själv. Chocklad är kanske inte livets höjdpunkt endå...Eller(?) så försöker jag kanske bara inbilla mig det nu bara för att jag vet att jag inte får äta chocklad. Det jobbigaste av allting är nog att äta var tredje timme, har aldrig haft ett såhär strikt kostschema så jag är inte van att äta så många gånger per dag, men jag vänjer mig sakta men säkert! Taggade upp inför träningsschemat direkt jag vaknade! Nu...vidare till stan för att fixa lite grejer, sen träning!! Skönt med en ledig dag. Dag 3 and I still keep up the good work!!
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar