4 oktober 2012

Ska aldrig snooza igen

Dag 4 och jag kickade igång dagen med godaste smoothien....Meeen morgonen är inte riktigt min grej, och självklart skulle jag ställa mig och följa ett nytt recept såhär på morgonen. Jag är jätteseg  då jag gör saker i vanliga fall och även fast jag stressar tycker folk i min omgivning att jag är som en snigel, så ni kan tänka mig att jag befinner mig i zombiemode på morgonen är suuuuperseg. Efter att jag hade tagit fram alla ingridienser, mätt upp måtten till min smoothie, byggt ihop min mixer (fast på ett fel sätt....fick sätta ihop den 3 gånger innan jag insåg att jag inte hade tryckt in kontakten riktigt) och mixat klart min smoothie insåg jag att klockan var kvart i sju och att jag började sju. Så vad gjorde jag då? Jag hällde upp smoothien i ett glas, gick ut till bilen och drack den på vägen till jobbet. Seriöst, jag ska aldrig snooza igen...Men trotts allt, så stressen var värd den goda smoothien! Nu, jobb. I eftermiddag.....Träning! Dayyy 4 and I´m still doin it good! (Älskar att jag är bäst på att peppa upp mig själv)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar