25 november 2012

Kommer aldrig lära mig

Med handen på hjärtat....Jag kommer aldrig lära mig att inte bli ledsen när Theo far till sin pappa. Jag blir liiiiika känslomässig varje gång. Visar det inte för Theo, men när jag kommer hem och han har åkt känner jag alltid en tomhetskänsla. Hatar verkligen när han åker, hemma känns inte som hemma utan honom. Uhhh...Förövrigt... har min bil gått sönder. Som tur är, är att denhär gången äre inte jag som gasat omkring och glömt fylla på olja  (med andra ord kört sönder motorn så vi var tvugna att dumpa bilen). Denhär gången äre något tekniskt fel då dörrarna lever sitt eget liv och låser sig själv, och värmen inte fungerar. Jag hoppas att personen som ska laga den hinner laga den innan ikväll, då jag hoppar på nattpasset. Om inte lär det bli kämpigt att powerwalka ivägett x antal kilometer till närmaste busshållplats utan power imorgonbitti när jag slutar jobba klockan sju. Nu ska jag relaxa, relaxa till maxx. Ladda upp med kaffe, ladda upp med mat och ladda upp med energi inför nattens nattpass. Tur att jag ska jobba inatt med tanke på att... I really hate sleepin alone!
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar