20 november 2012

Man ba hello kyckling-veckan

 
....No joke. I förrgår blev det kyckling, igår blev det kycklingkorv och idag kycklingköttbullar. Man ba hejjjjjjj hejjjj hört talas som att variera bort kycklingen och glömma bort att den finns i denhär kontinenten för en vecka? Nej.. tydligen inte. Kom på mig själv nyss då jag stod och stekte kycklingköttbullarna. Kycklingveckan till max. Hatar inte kyckling alltså. Theo berättade att han hade ritat kyckling som favoriträtt på dagis. Undra varför? Kanske för att jag bombar honom med kyckling och vi äter sjukt mycket kyckling. Stackarn... han kommer ju få men för livet av dethär kycklingkonsumerandet. Snart kommer vi typ bli kycklingar?!....Ajaaa, vidare emot maten så jag inte bränner upp hela huset och startar brandlarmet som jag ibland brukar ha en tendens att göra då jag gör flera saker samtidigt eller tar upp telefonen och pratar och glömmer bort tid och rum.  Ville bara skriva snabbt. Nu vidare emot mina kycklingköttbullar. Snart äre middagsmyyyyyyyys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar