20 november 2012

Telefonterroristen is back

Det är daxxxxxxx igen......Kollade nyss på min lönespec och insåg hur extremt lite jag har jobbat denhär månaden. Så hur löste jag då det problemet? U know my styyyyle...med andra ord (började nyss massskicka ut CV på kommunens hemsida) Meeeen vad tror ni händer? Datorn hänger sig och servern överbelastat. Såklart. Hetsig som jag är hetsade jag och ville skynda på min ansökan, så jag hetsklickade så både min dator och servern på kommunens hemsida hakade upp sig. Aja!Får försöka om en stund igen...Heheee. Men månaden är inte slut än, så jag terroriserade även alla mina jobb och skickade ut massmeddelande/sms om att jag kan jobba dygnet runt nästa vecka. Hatar då månaden nästan är slut och man känner stressen inför nästkommande månadslön som inte ser ut som man önskar. Hoppas någon människa tar ut någon semesterdag här, någon semeterdag där. Då blire dubbelt upp. Jag får jobba o tjäna in pengar och dom får njuta av sin semster. Man hade ju seriöst inte kunnat lösa det på bättre sätt. Så kära jobbkollegor, om ni läser dethär. Ta ut en semesterdag eller tre och sätt in mig på dom dagarna. Ni behvöer det, och jag behöver det! Tack på förhand.
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar