4 november 2011

3e gången gillt som vanligt

Men kalendern är just nu fullproppad med jobb, för lite sömn och för oplanderat schema. i veckan har jag påbörjat min sista praktik inom utbildningen (där jag trivs), jobbat, och nu äre fredag.  resten av helgen blire jobb! det kommer bli skönt när november månad är över och lönen kommer!  

idag fick jag även ett jobberbjudande på ett ställe som jag tycker verkar superbra, (3e gången gillt, som vanligt?) som jag ska påbörja inskolning på framöver. det känns skönt att ha inne en fot på flera ställen med tanke på att jag snart är färdig med min utbildning! nu ska jag tända ljus, stänga av ljudet på min mobil, krypa ner under täcket...och njuta av min sömn! har en tendens att ta på mig lite väl mycket när theo inte är hos mig, så det ska bli skönt när theo kommer hem från sin pappa. då blir det ordning på vardagen igen!

godnattttt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar