24 mars 2012

Min kärlek

Med tanke på att jag sitter på jobbet och är riktigt uttråkad och kommer somna om jag inte kommer på någonting att göra... NU.Så ska jag aktivera tankeverksamheten en stund med frågorna som jag skrev i förra inlägget, tänkte jag. Som ni kanske redan förstått så är första inlägget av alla inlägg, kärlek. Alla som läser ordet kärlek, tänker på olika saker när dom tänker på ordet, men kärlek för mig, är att visa kärlek och uppskattning. Jag är en människa med mycket kärlek inom mig. Jag har så mycket kärlek och känslor inom mig att det ibland känns som att jag ska sprängas. Enligt mig är det är viktigt att visa uppskattning till människorna runt omkring, dom som betyder mycket. Min kärlek till dom jag bryr mig om är så stor..Jag älskar att visa min uppskattnig genom ord som jag vet gör människorna runt omkring glada, ge dom en bra start på dagen genom ett gulligt/roligt sms, tillexepel. Istället för att köpa saker till mina vänner, skriver jag, gör jag, och säger saker som visar min uppskattning. Alla som känner mig vet att jag blir rörd och gråtfärdig direkt det kommer till vissa låtar, dikter, eller personliga presenter som är tillägnat mig, från någon annan. Kärleken övervinner mycket, och några fina meningar kan göra en persons dag från världens sämsta dag, till en mycket bättre dag..Uppskattning och en massa kärlek tycker jag är grunden för en fin och god relation, oavsett vilken typ av relationsband man delar. För enligt mig, går det aldrig att uppskatta en människa för mycket. Det är dom små sakerna, som gör som stora.

"I think it´s important to take the time to tell the people you love
how much you love them, while they still can hear you"




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar